AJANKOHTAISTA16.5.2007Kaksi promootiotukea julkaistu
MEDIA MYYNNINEDISTÄMINEN Tuen tavoitteena on helpottaa eurooppalaisten av-teosten myynninedistämistä ja esittämistä kaupallisissa tilaisuuksissa, messuilla ja festivaaleilla Euroopassa ja koko maailmassa. Tavoitteena on myös edistää eurooppalaisten toimijoiden verkottumista Euroopassa tukemalla julkisten tai yksityisten kansallisten myynninedistämisjärjestöjen yhteisiä toimia Euroopan ja kansainvälisillä markkinoilla. Tuki on suunnattu eurooppalaisille yrityksille ja organisaatioille, jotka toiminnallaan edistävät yllä mainittuja tavoitteita. Pohjoismaissa esimerkiksi Filmkontakt Nord edustaa tämäntyyppistä toimijaa.
Tuki voi olla enintään 50 % tukikelpoisista kokonaiskustannuksista. Toiminta on aloitettava aikaisintaan 1.1.2008 ja viimeistään 31.12.2008. Hankkeiden enimmäiskesto on 12 kuukautta.
Jättöpäivät: Vuoden 2008 hankkeet ja 1.1.2008-31.5.2008 aloitettavat hankkeet: 29.6.2007.
MEDIA PROMOTION
Tuen tavoitteena on helpottaa eurooppalaisten av-teosten myynninedistämistä ja esittämistä kaupallisissa tilaisuuksissa, messuilla ja festivaaleilla Euroopassa ja koko maailmassa. Tavoitteena on myös edistää eurooppalaisten toimijoiden verkottumista Euroopassa tukemalla julkisten tai yksityisten kansallisten myynninedistämisjärjestöjen yhteisiä toimia Euroopan ja kansainvälisillä markkinoilla. Tuki on suunnattu eurooppalaisille yrityksille ja organisaatioille, jotka toiminnallaan edistävät yllä mainittuja tavoitteita.
Tuki voi olla enintään 50 % tukikelpoisista kokonaiskustannuksista. Toiminta on aloitettava aikaisintaan 1.1.2008 ja viimeistään 31.12.2008. Hankkeiden enimmäiskesto on 12 kuukautta.
Lisätietoja:
Kerstin Degerman ja Inkeri Lundgren
|